تشک فوم چیست ؟
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تشک فوم چیست ؟

تشک فوم

هنگام بررسی مدل های مختلف تشک های رویال قطعا با نام تشک فوم مواجه شده اید. اما ویژگی های تشک فوم چیست ؟ و آیا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؟ در اینجا به بررسی تشک فوم به ویژه نوع رایج آن یعنی تشک مموری فوم می پردازیم. برای انتخاب و خرید یک تشک مناسب با فروشگاه رویال مد همراه باشید.

تشک فوم چیست؟

تشک های فنری اگرچه از لحاظ قیمت و استحکام هنوز جایگاه خوبی در میان مشتریان دارند ، اما با این حال آنها از منحنی بدن و طرز خواب شما پشتیبانی نمی کنند و از راحتی تشک های فوم برخوردار نیستند. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد تشک های فومی را ترجیح می دهند تا بتوانند از کاهش نقاط فشار بدن و تراز کامل ستون فقرات هنگام خواب لذت ببرند. تشک های فومی به طور کلی از سه نوع اصلی پلی یورتان فوم ، مموری فوم و لاتکس فوم تشکیل شده اند.

یک تشک فوم ، وزن شما را به طور مساوی توزیع کرده و شکاف های منحنی بدن شما را پر می کند. به این ترتیب نقاط فشار شما را از بین برده و استرس را از مفاصل خارج می کند. بنابراین ، اگر از آرتروز و سایر مشکلات دردهای عضلانی و استخوانی رنج می برید ، تشک های فومی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این تشک ها درد کمر را تسکین می دهند زیرا لایه های فوم آن حمایت کامل از کمر را ارائه می دهند و در حفظ سلامت تراز نخاعی بدن کارایی بسیار خوبی دارند. با این حال ، اگر تشک های فومی بی کیفیت باشند می توانند باعث کمر درد شما شوند. در ادامه در خصوص ویژگی های یکی از بهترین محصولات تشک های رویال به نام تشک مموری فوم رویال بیشتر توضیح می دهیم.

تاریخچه ی استفاده از مموری فوم یا فوم هوشمند

ممکن است فکر کنید مموری فوم یک فناوری جدید است ، اما این ماده اولین بار در دهه ۱۹۷۰ توسط ناسا کشف شد و در ابتدا برای صندلی های هواپیما مورد استفاده قرار گرفت. این ماده دارای دانسیته و چگالی بالایی است و علاوه بر جذب انرژی زیادی که دارد از انعطاف پذیری زیادی هم برخوردار می باشد. مموری فوم در پاسخ به حرارت بدن و همینطور فشار وارد شده واکنش نشان داده و خیلی زود وزن بدن را به طور مساوی توزیع می کند. سپس با برطرف کردن فشار بر روی بدن ، به شکل اصلی خود در می آید.

این خصوصیات علاوه بر اینکه مموری فوم را به یک محافظ در برابر ضربه تبدیل کرده است ، باعث شده تا راحت نیز باشد. بعد از استفاده از مموری فوم در ناسا ، این ماده به کاربردهای دیگری نیز دست پیدا کرد. به عنوان مثال ، از آن به عنوان بالشتک در کلاه ایمنی و یا در کفش استفاده شد. در صنایع پزشکی نیز در محصولاتی مانند بالشتک های مموری فوم برای جلوگیری از زخم بستر در افرادی که به شدت معلولیت دارند ، مورد استفاده قرار گرفت. اکنون مموری فوم با تراکم و ضخامت های مختلف در تشک هایی با نام تشک مموری فوم مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از تشک فوم چیست ؟

آیا از ویژگی های خاص تشک مموری فوم که می تواند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کند خبر دارید؟

یکی از انواع تشک فوم تشک مموری فوم یا هوشمند است. تشک های مموری فوم فقط از فوم هوشمند ساخته نشده اند بلکه دارای چندین لایه از فوم با تراکم و ضخامت مختلف هستند که برای راحتی بیشتر شما در هنگام خواب در نظر گرفته شده اند. این تشک ها به دلایل مختلفی یکی از راحت ترین تشک های موجود در بازار شناخته می شوند.

مموری فوم در واقع یکی از فناوری هایی است که به تازگی در صنعت تشک و کالای خواب راه پیدا کرده است. استفاده از این تشک برای کسانی که از دردهای کمر یا مفصل رنج می برند بسیار عالی است. زیرا فشار را بر روی این نواحی از بدن کاهش می دهد. جالب است بدانید بسیاری از بیماران هنگامی که از تشک های مموری فوم استفاده کرده اند به صورت ناخودآگاه خواب بسیار بهتری را تجربه کرده اند.

هنگامی که روی یکی از این تشک ها دراز می کشید ، این تشک به حمایت از بدن شما در امتداد منحنی ها و خطوط طبیعی بدن کمک می کند. تولیدکنندگان این تشک ادعا می کنند که این امر به تسکین درد کمک کرده و در نتیجه خواب راحت تری ایجاد می کند. تشک مناسب می تواند به بهبود سریع تر آسیب ها کمک کند. زیرا به نقاط دردناک بدن فشار وارد نمی کند. این تشک ها همچنین با به حداقل رساندن حرکات اضافی به خصوص در تشک های دو نفره ، می توانند تعداد بیدار شدن از خواب در طول شب را کاهش دهند. شما مشتریان عزیز می توانید همین الان بهترین تشک مموری فوم برند رویال را از فروشگاه رویال مد سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تشک فوم رویال

معایب تشک فوم چیست ؟

افرادی که وزن زیادی دارند از تشک های فومی کمتر استقبال می کنند. زیرا به خاطر وزن زیاد ممکن است در تشک فرو روند. با این حال ، افراد متوسط ​​و سبک وزن تشک های فومی را به خاطر پشتیبانی از طرز خوابیدن در هنگام شب ترجیح می دهند.

علاوه بر این تشک های مموری فوم گرمای محیط و بدن شما را جذب می کنند ، که این ویژگی به خصوص در هوای گرم از راحتی شما می کاهد. البته این ویژگی برای افرادی که همواره دوست دارند تختخواب گرم و نرمی داشته باشند به خصوص در فصول سرد سال چندان هم عیب به نظر نمی رسد!

با این حال تولیدکنندگان برای این موضوع نیز چاره ای اندیشیده اند و برخی از مدل های این تشک را همراه با مواد اولیه خنک کننده طراحی و تولید کرده اند تا به این طریق از جذب گرمای محیط بکاهند. بنابراین ممکن  است ژل ، مس و سایر عوامل خنک کننده برای خنک نگه داشتن تشک در کف آن تزریق شود. همچنین شما به راحتی می توانید روکش های جداگانه ای را برای تنظیم دمای این تشک ها تهیه نمایید.

قیمت تشک های فومی

تشک های فومی استاندارد نظیر تشک مموری فوم رویال ، نسبتا جزو تشک های گران تر محسوب می شوند. با این حال معمولاً تشک های فومی در صورت نگهداری صحیح نزدیک به هشت سال و یا بیشتر نیز دوام می آورند. بنابراین به خاطر طول عمر بالای این محصول باز هم می توان نتیجه گرفت قیمت تشک فومی مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تشک مموری فوم رویال با فروشگاه رویال مد تماس بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: